HTML

varkonyicsilla

2003-ban elkezdtem a blogomat a lovebox.hu oldalon. Úgy gondoltam némi szünet után folytatom. Akik ezután is olvasni szeretnének, biztosan megtalálnak. Kellemes kikapcsolódást kívánok!

Friss topikok

  • Johnny Joker: Kedves Csilla! Itt sok hasznos infót találhatsz a beszélgetésedhez: jehovatanui.blog.hu Külön aj... (2012.08.27. 18:07) Jehova tanúi és a csoda

Linkblog

Séta

2011.01.03. 18:17 varkonyicsilla

Gondoltam rám fér egy kis séta. Ezért elindultam a közeli természetbe, ahol futni is szoktam. Séta közben zenét hallgattam, és elmerengtem a gondolataimmal. Szembe jöttek velem párok, futó emberek, majd sokáig senki. Egyszer arra lettem figyelmes, hogy kb 5 méterről, egy boxer kutyus egyenesen jön velem szembe, gazdáját hátra hagyva. Örömmel hajoltam le elé, amikor a közelembe ért, és lágy simogatásba kezdtem, amit a kezem nyalogatásával hálált meg az eb. Majd odaért a gazdi is, egy fiatal ember személyében, és egyből mondta, hogy: 

- Szia! Azon gondolkoztam, honnan ismer a kutyám, mert nem szokott így odamenni emberekhez, a simogatást meg egyáltalán nem engedi meg senkinek.

- Hm. Biztos megérezte a jót, szimpatikusnak talált stb. Hogy hívják?

- Szerintem tetszel neki. Rajsz a neve.

- Legalább a kutyáknak tetszek, na jó a gyerekeknek is, és az időseknek is. Lakásban tartod a kutyust, vagy szabadtéren?

- Szoba kutya, de ki tud menni az udvarra is, ha úgy van kedve. Amúgy sétálsz?

- Igen, sétálok. Futáshoz még hideg van.

- Csodaszép az erdő, majd úgyis meglátod.

- Készültem fényképezőgéppel. További szép estét kívánok, örültem a kutyád örömének.

- Szia Neked is szép estét.

 

Ez a kutyus tényleg mosolyt csalt az arcomra. Viszont nagyon hideg volt, és papírzsepit valahogy nem tettem zsebre. A közelben egy vendéglő volt 2 autó állt előtte. Gondoltam bemegyek, és előrukkolok az extra kívánságommal, kérek egy papírzsebkendőt. Alacsony zömök pincér fogad kedvesen, abban reménykedve, végre egy újabb fizető vendég.

- Szép estét, és Boldog Új Évet kívánok! -köszöntöttem.

- Szép napot, Boldog Új Évet magának is, miben segíthetek? 

- Extra kívánságom van, tud nekem adni egy papírzsebkendőt? 

- Hogyne! -jött a válasz, és kaptam 4 db papírzsepit.

- Nagyon szépen köszönöm. Viszontlátásra.

- Nagyon szívesen, további szép estét.

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://varkonyicsilla.blog.hu/api/trackback/id/tr932557931

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása