HTML

varkonyicsilla

2003-ban elkezdtem a blogomat a lovebox.hu oldalon. Úgy gondoltam némi szünet után folytatom. Akik ezután is olvasni szeretnének, biztosan megtalálnak. Kellemes kikapcsolódást kívánok!

Friss topikok

  • Johnny Joker: Kedves Csilla! Itt sok hasznos infót találhatsz a beszélgetésedhez: jehovatanui.blog.hu Külön aj... (2012.08.27. 18:07) Jehova tanúi és a csoda

Linkblog

Jehova tanúi és a csoda

2012.08.26. 22:12 varkonyicsilla

Egy éve megtaláltak a Jehova tanúi. Próbáltak megtéríteni, és én is őket. Megállapítottuk, hogy ez egyikünknek sem fog menni. Abban maradtunk, hogy ettől függetlenül találkozunk beszélgetünk a hitről Jézusról, Bibliáról.   

Hosszú idő után ma jöttek fel, és a csodáról kérdeztek, pontosan arról: Mi jelenti számomra a csodát? 

- Nos lányok ha egy férfi őszinte szeretettel átölelne, az nálam már csodaszámba megy. 

- Tudod Csilla már mondtuk mit ír a Biblia, hogy a házasság előtt nem lehet szexelni. 

- Már pedig én nem fogok férjhez  menni, azért mert egy férfi ölelésére vágyom. Köszi. A Bibliában szerintem voltak elírások. Ha Jézus itt állna velem szemben, biztos nem büntetne meg, azért mert ölelésre vágyom, és nem hinném hogy házasságra kötelezne gyorsan hamar előtte. 

- Szerinted mit írtak még el a Bibliában? 

- Következő találkozásunkra összeírom. Addig is éljenek a csodák, én hiszek bennük. 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://varkonyicsilla.blog.hu/api/trackback/id/tr974733881

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása